Bezpieczeństwo środków

Podczas inwestowania z Admiral Markets, jesteś chroniony przez solidne zasady bezpieczeństwa finansowego oraz politykę ochrony Klienta.

Oddzielenie środków Klientów

Zgodnie z zasadami FCA, wszystkie środki klienta są przechowywane oddzielnie od aktywów własnych Firmy w instytucji regulowanej w EOG. Gwarantuje to dostępność środków klientów w każdym czasie oraz to, że nie mogą być używane przez nas do jakichkolwiek celów. Konstrukcje te są zweryfikowane i sprawdzone przez naszych regulatorów.

System Rekompensat Usług Finansowych (FSCS)

W mało prawdopodobnym przypadku trudnej sytuacji finansowej Admiral Markets UK Ltd oraz wystąpienia niedoboru w oddzielonych środkach Klientów, osoby fizyczne oraz małe firmy mogą kwalifikować się do rekompensat udzielanych przez FSCS. Kwota rekompensaty wynosi do 50 000£.

Jeżeli bank, który jest używany do przechowywania oddzielonych środków Klienta, przechodzi w stan likwidacji, wszelkie straty będą dzielone na Klientów, proporcjonalnie do ich udziału w całkowitej kwocie środków przechowywanych przez upadający bank. Wszelkie środki utracone na skutek takiego stanu rzeczy zostałyby pokryte przez FSCS do limitu w wysokości 75 000£ na Klienta.

Uczciwe Traktowanie Klientów

W Admiral Markets Twoje interesy są zawsze na pierwszym miejscu. Nasze zasady są w pełni zgodne z FCA Principle of Business 6, które wymagają od każdej regulowanej instytucji finansowej, aby 'zwracać szczególną uwagę na interesy swoich klientów i traktować ich sprawiedliwie'.

Oznacza to, ze dokładamy wszelkich starań, aby chronić Twoje interesy we wszystkim co robimy, od promowania naszych usług poprzez usługi posprzedażowe po rozpatrywanie reklamacji (patrz poniżej).

Zapewniamy również, że nasz zespół jest zawsze na bieżąco z technologiami rozwojowymi, które mogą mieć wpływ na jakość naszych usług.

Reklamacje

Mamy nadzieję, że nigdy nie będziesz miał powodu, aby składać reklamację odnośnie naszych usług. Jeśli jednak zajdzie taka sytuacja, Twoją reklamację rozpatrzymy szybko i rzetelnie, zgodnie z wytycznymi FCA. Możesz skontaktować się z naszym zespołem ds. zgodności i rozpatrywania reklamacji przez e-mail compliance@admiralmarkets.co.uk. Nasz zespół przekazuje sugerowane przez Klientów rozwiązania i ulepszenia, co pozwala nam podnosić jakość świadczonych usług.